I. Szkolenie BHP:
Opracowanie rozporządzenia w sprawie polityki szkoleniowej,
Organizacja szkoleń,
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych,
· Przygotowanie formularzy zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
· Monitoring działań firmy w zakresie szkoleń.
II. Opieka zdrowotna w przypadku zatrudnienia:
Opracowanie rozporządzenia o ochronie zdrowia,
organizowanie ważnych badań lekarskich i psychotechnicznych,
· Organizacja wzmożonej opieki medycznej oraz działań profilaktycznych i prewencyjnych w przypadku zatrudnienia pracowników szczególnie chronionych lub obecności czynników szkodliwych w środowisku pracy.
III. Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami czyszczącymi:
Rozwój zarządzania w zakresie zarządzania odzieżą i środkami czystości,
· Opracowanie tabel zakładowych, norm przydziału i zużycia odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej,
· Opracowanie imiennych kart wyposażenia pracowników w odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony osobistej.
IV. Procedury postępowania z wypadkami przy pracy i chorobami zawodowymi:
Prowadzenie postępowań powypadkowych,
Sporządzanie stosownej dokumentacji powypadkowej wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
Prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy,
· Proponowanie środków zapobiegawczych.